2820 بازدید قهرمان المپیک و مدیر کل محترم ورزش و جوانان
بازدید قهرمان المپیک و مدیر کل محترم ورزش و جوانان
بازدید دکتر حسن رنگرز قهرمان المپیک و مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان از دانشگاه علوم و فنون مازندران






این بازدید با حضور حضرت آیت الله سلیمانی ریاست محترم هیات موسس و هیات امنا و آقای مهندس حسن رمضانیانپور عضو محترم هیات موسس و خزانه دار دانشگاه و رئیس اسبق فدراسیون ژیمناستیک کشور  و نیز اعضای محترم هیات علمی و مهمانان ویژه انجام گردید.
آقای دکتر رنگرز پروژه ورزشی در حال احداث دانشگاه را بازدید و از روند ساخت مجموعه بزرگ سالن ورزشی و تربیت بدنی دانشگاه مطلع گردیدند.
آقای دکتر مهدوی ریاست دانشگاه  آخرین وضعیت علمی و برنامه‌های آموزشی ، پژوهشی و توسعه برنامه‌های ورزشی را تشریح و به ضرورت حمایت‌های ویژه اداره کل ورزش مازندران در تقویت فضای ورزشی برای دانشجویان و جوانان پرداختند.
آقای دکتر رنگرز از زحمات و برنامه‌های کلان و راهبردی هیات محترم موسس و هیات امنا تشکر نموده و قول حمایت حداکثری  در خصوص برنامه‌های ورزشی جوانان و تخصیص اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه مجموعه ورزشی در حال ساخت و نیز انجام تفاهم نامه همکاری‌های مشترک با دانشگاه را دادند.
در این جلسه حضرت آیت الله سلیمانی  ضمن تقدیر ویژه از حضور آقای دکتر رنگرز بعنوان مدیر پر تلاش استان ، همکاری بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان را در تقویت برنامه‌های توسعه ای تربیت بدنی دانشگاه خواستار شدند و برای سلامتی و سرافرازی مدیران و جوانان کشور دعا نمودند.


تاریخ انتشار: 10:04:59 1401/03/28
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left
رفتن به بالای صفحه