بروزرسانی: 13:40:19 1401/06/28 دفتر آموزشهای آزاد

 

مسول واحد : دکتر طاهره آقامیرزائی 

تحصیلات: دکتری

 

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه علوم و فنون مازندران، در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، سمینارها و کارگاههای آموزشی با هدف تربیت نیروی انسانی کارآمد و ماهر و همچنین ارتقای سطح علمی و دانش مدیریت مدیران وکارشناسان و کارکنان بخشهای دولتی و غیر دولتی، پاسخگوئی به تقاضای روز افزون اجتماعی به آموزش عالی تلاش چشمگیری داشته است .

دانشگاه علوم وفنون مازندران ، با بیش بیست و پنج سال سابقه درخشان آموزشی و پژوهشی در منطقه شمال کشور، همواره یکی از پایگاههای علمی و تحقیقاتی و بازوی توانمندی برای تامین نیروی انسانی متخصص در جهت رشد و توسعه بخشهای مختلف اقتصادی، جتماعی، صنعتی و تولیدی در سطح منطقه بوده است، براین اساس مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه علوم و فنون مازندران همواره تلاش نموده با پشتوانه علمی و تخصصی استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه و با استفاده از جدید‌ترین تکنولوژی آموزشی و تجربه ارزشمند اجرای دوره‌های آموزشی، خدمات قابل توجهی را برای افزایش دانش فنی مدیران و کارشناسان، در فضایی بسیار مفرح و دلپذیر و در دسترس و با استفاده از امکانات و تجهیزات کمک آموزشی بسیار پیشرفته، کلاسهای مجهز و ........ فراهم آورد .

در این راستا مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه علوم و فنون مازندران، آمادگی برگزاری، دوره‌های کوتاه مدت، سمینارها ، وبینار و کارگاههای آموزشی تخصصی در زمینه‌های مختلف فنی و مهندسی، مدیریت، زبانهای خارجی و .......را در دانشگاه علوم و فنون مازندران و در محل کارخانه‌ها و شرکتهای متقاضی دارد و در پایان هردوره به شرکت کنندگان، گواهی نامه معتبر مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قابل ترجمه اعطا می‌نماید.

زمینه‌های همکاری مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه علوم و فنون مازندران:

۱- طراحی، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های مورد نیاز بخشهای دولتی و غیر دولتی.

۲- برگزاری دوره‌های مورد نیاز موسسات و شرکتهای تولیدی و خدماتی و سازمانها، نهادها و ادارات دولتی به صورت مشترک ودر محل آن واحد.

۳- برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاههای تخصصی، سمینارهای آموزشی و وبینار.

۴- برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای کارکنان دولت و دستگاههای اجرایی.

۵- ارایه خدمات مشاوره تخصصی آموزشی .

۶- برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای دانش آموختگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و افراد جویای کار برای آمادگی ورود به بازار کار و سرمایه.

 

 

 

 

 

                                   دوره‌های جدید سال 99 آموزش‌های آزاد 

 

1. دورهDBA:

  • مدت دوره:

طول دوره یکساله و مجموعا 400 ساعت می‌باشد..

  • هزینه دوره:

هزینه کل دوره 200/000/000 ریال می­باشد.

  • گواهینامه پایان دوره:

در صورت گذراندن دوره با موفقیت که دوره با موفقیت گواهینامه مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعطا می­گردد.

  • شرایط ثبت نام دوره :
  1. داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد  و یا مدیرانی که بیش از 5 سال سابقه مدیریت با مدرک کارشناسی
  2. مصاحبه حضوری
  • متدلوژی دوره DBA

عناوین دروس دوره

ساعات

مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی پیشرفته

24 ساعت

مدل‌های ذهنی مدیران موفق

24 ساعت

مدیریت عملیات پیشرفته

24 ساعت

مدیریت استراتژیک بازار

24 ساعت

اجرا و کنترل استراتژی

24 ساعت

بازاریابی دیجیتال

24 ساعت

کارافرینی و نواوری در کسب و کار

24 ساعت

روشهای تامین مالی برای مدیران

24 ساعت

مدیریت پیشرفته سرمایه گذاری و بورس

24 ساعت

استراتژی پیشرفته و مدل کسب و کار

24 ساعت

مدیریت بنگاه‌های پیچیده و سازمان‌های مادر

24ساعت

بازاریابی و برندینگ پیشرفته

24ساعت

کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت

24 ساعت

اقتصاد برای مدیران

24ساعت

تکنیکهای تصمیم گیری برای مدیران

24ساعت

پروژه عملیاتی پایان دوره

40ساعت

 

2.دوره­ MBA:  

  •  مدت دوره:

طول دوره یکساله و مجموعا 300ساعت می‌باشد.

  • هزینه دوره:

هزینه کل دوره 100/000/000 ریال می‌باشد.

  • گواهینامه پایان دوره:

در صورتی که دوره با موفقیت پشت سر بگذارید در انتهای دوره گواهینامه مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعطا می­گردد.

  • شرایط ثبت نام دوره :
  1. داشتن حداقل مدرک کارشناسی الزامی است.
  2. مصاحبه حضوری

متدلوژی دوره MBA

عناوین دروس دوره

ساعات

اقتصاد ایران

16 ساعت

حسابداری برای مدیران

18 ساعت

اصول و فنون مذاکره

20 ساعت

مدیریت رفتار سازمانی

20 ساعت

نظریه‌های سازمان و مدیریت

18 ساعت

حقوق تجارت

16ساعت

مدیریت منابع انسانی

20 ساعت

مدیریت بازار یابی

20 ساعت

مدیریت فناوری و نوآوری

18 ساعت

کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای جدید

20 ساعت

مدیریت عملیات

18 ساعت

مدیریت مالی

18 ساعت

مدیریت تبلیغات و برند

20 ساعت

مدیریت فروش

20 ساعت

تدوین مدل کسب و کار و ارزیابی اقتصادی

20 ساعت

بازار یابی دیجیتال

18 ساعت

 

3. دوره‌های کوتاه مدت تابستان:

 

      

 

 

 

 

 

           

 

رفتن به بالای صفحه