مرکز آموزش‌های آزاد

مرکز آموزش‌های آزاد

  • انتشار: 08 بهمن 1403
  • 18
  • 3 دقيقه

دکتر طاهره آقامیرزائی

مسول واحد : دکتر طاهره آقامیرزائی 

تحصیلات: دکتری

 

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه علوم و فنون مازندران، در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، سمینارها و کارگاههای آموزشی با هدف تربیت نیروی انسانی کارآمد و ماهر و همچنین ارتقای سطح علمی و دانش مدیریت مدیران وکارشناسان و کارکنان بخشهای دولتی و غیر دولتی، پاسخگوئی به تقاضای روز افزون اجتماعی به آموزش عالی تلاش چشمگیری داشته است .

دانشگاه علوم وفنون مازندران ، با بیش بیست و پنج سال سابقه درخشان آموزشی و پژوهشی در منطقه شمال کشور، همواره یکی از پایگاههای علمی و تحقیقاتی و بازوی توانمندی برای تامین نیروی انسانی متخصص در جهت رشد و توسعه بخشهای مختلف اقتصادی، جتماعی، صنعتی و تولیدی در سطح منطقه بوده است، براین اساس مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه علوم و فنون مازندران همواره تلاش نموده با پشتوانه علمی و تخصصی استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه و با استفاده از جدید‌ترین تکنولوژی آموزشی و تجربه ارزشمند اجرای دوره‌های آموزشی، خدمات قابل توجهی را برای افزایش دانش فنی مدیران و کارشناسان، در فضایی بسیار مفرح و دلپذیر و در دسترس و با استفاده از امکانات و تجهیزات کمک آموزشی بسیار پیشرفته، کلاسهای مجهز و ........ فراهم آورد .

در این راستا مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه علوم و فنون مازندران، آمادگی برگزاری، دوره‌های کوتاه مدت، سمینارها ، وبینار و کارگاههای آموزشی تخصصی در زمینه‌های مختلف فنی و مهندسی، مدیریت، زبانهای خارجی و .......را در دانشگاه علوم و فنون مازندران و در محل کارخانه‌ها و شرکتهای متقاضی دارد و در پایان هردوره به شرکت کنندگان، گواهی نامه معتبر مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قابل ترجمه اعطا می‌نماید.

زمینه‌های همکاری مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه علوم و فنون مازندران:

۱- طراحی، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های مورد نیاز بخشهای دولتی و غیر دولتی.

۲- برگزاری دوره‌های مورد نیاز موسسات و شرکتهای تولیدی و خدماتی و سازمانها، نهادها و ادارات دولتی به صورت مشترک ودر محل آن واحد.

۳- برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاههای تخصصی، سمینارهای آموزشی و وبینار.

۴- برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای کارکنان دولت و دستگاههای اجرایی.

۵- ارایه خدمات مشاوره تخصصی آموزشی .

۶- برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای دانش آموختگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و افراد جویای کار برای آمادگی ورود به بازار کار و سرمایه.

 

 

 

1. دورهDBA:

  • مدت دوره:

طول دوره یکساله و مجموعا 400 ساعت می‌باشد..

  • هزینه دوره:

هزینه کل دوره 200/000/000 ریال می­باشد.

  • گواهینامه پایان دوره:

در صورت گذراندن دوره با موفقیت که دوره با موفقیت گواهینامه مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعطا می­گردد.

  • شرایط ثبت نام دوره :
  1. داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد  و یا مدیرانی که بیش از 5 سال سابقه مدیریت با مدرک کارشناسی
  2. مصاحبه حضوری

 

    • متدلوژی دوره DBA

    عناوین دروس دورهساعات
    مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی پیشرفته24 ساعت
    مدل‌های ذهنی مدیران موفق24 ساعت
    مدیریت عملیات پیشرفته24 ساعت
    مدیریت استراتژیک بازار24 ساعت
    اجرا و کنترل استراتژی24 ساعت
    بازاریابی دیجیتال24 ساعت
    کارافرینی و نواوری در کسب و کار24 ساعت
    روشهای تامین مالی برای مدیران24 ساعت
    مدیریت پیشرفته سرمایه گذاری و بورس24 ساعت
    استراتژی پیشرفته و مدل کسب و کار24 ساعت
    مدیریت بنگاه‌های پیچیده و سازمان‌های مادر24ساعت
    بازاریابی و برندینگ پیشرفته24ساعت
    کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت24 ساعت
    اقتصاد برای مدیران24ساعت
    تکنیکهای تصمیم گیری برای مدیران24ساعت
    پروژه عملیاتی پایان دوره40ساعت

     

    2.دوره­ MBA:  

    •  مدت دوره:

    طول دوره یکساله و مجموعا 300ساعت می‌باشد.

    • هزینه دوره:

    هزینه کل دوره 100/000/000 ریال می‌باشد.

    • گواهینامه پایان دوره:

    در صورتی که دوره با موفقیت پشت سر بگذارید در انتهای دوره گواهینامه مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعطا می­گردد.

    • شرایط ثبت نام دوره :
    1. داشتن حداقل مدرک کارشناسی الزامی است.
    2. مصاحبه حضوری

     

    متدلوژی دوره MBA

    عناوین دروس دورهساعات
    اقتصاد ایران16 ساعت
    حسابداری برای مدیران18 ساعت
    اصول و فنون مذاکره20 ساعت
    مدیریت رفتار سازمانی20 ساعت
    نظریه‌های سازمان و مدیریت18 ساعت
    حقوق تجارت16ساعت
    مدیریت منابع انسانی20 ساعت
    مدیریت بازار یابی20 ساعت
    مدیریت فناوری و نوآوری18 ساعت
    کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای جدید20 ساعت
    مدیریت عملیات18 ساعت
    مدیریت مالی18 ساعت
    مدیریت تبلیغات و برند20 ساعت
    مدیریت فروش20 ساعت
    تدوین مدل کسب و کار و ارزیابی اقتصادی20 ساعت
    بازار یابی دیجیتال18 ساعت

     

     

    3. دوره‌های کوتاه مدت تابستان:

          

     

     

     

     

     

               

     

    • برچسب‌ها:

    جستجو